معاون وزیر آموزش و پرورش:

451 دانش آموز هرمزگانی محروم از داشتن تبلت/50 درصد اعتبار تهیه 226 تبلت اختصاص یافت



معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشور گفت: 451 دانش‌آموز در هرمزگان از داشتن تبلت محروم هستند که 50 درصد از اعتبار تهیه 226 تبلت دانش آموزان با نیازهای ویژه، از سوی وزارت آموزش و پرورش به هرمزگان تخصص یافته است.

به گزارش صبح ساحل، «سید جواد حسینی»، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشور در گفت‌وگوی ویدئو کنفرانسی با اعضاء شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان، گفت: سهم 50 درصدی وزارت در این بخش تخصیص یافته است و 50 درصد سهم استانها نیز می تواند فرایند تهیه تبلت دانش آموزان مدارس استثنایی را تکمیل کند. وی ادامه داد: در کشور 210 مدرسه برای دانش آموزان با نیازهای ویژه مورد نیاز است که از این تعداد، 10 مدرسه در استان هرمزگان ساخته یا درحال ساخت است که در این شاخص هرمزگان استان پیش رو در کشور است.

حسینی با اشاره به راه‌اندازی مدرسه مجازی ویژه دانش آموزان استثنائی تا پایان سال جاری، افزود: 451 دانش آموز با نیازهای ویژه در استان هرمزگان از داشتن تبلت محروم هستند که در قالب قرارداد مشارکتی بین وزارت و استان‌ها ، اعتبار 226 تبلت برای این دانش آموزان تخصیص داده شده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: در این قرارداد، استان‌ها در صورت تهیه 50 درصد از نیاز دانش آموزان بی‌بضاعت به تبلت، وزارت آموزش و پرورش تهیه 50 درصد دیگر از نیاز دانش آموزان را تعهد می‌کند.

حسینی در پایان گفت: وزارت آموزش ‌و پرورش با کمک سایر دستگاه ها و سازمان های دولتی و همچنین از طریق سمن ها، نهادهای حمایتی و مجامع خیری به دنبال تهیه تجهیزات هوشمند برای دانش آموزان نیازمند سراسر کشور است.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها